هتلهای 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی دی 96  را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگرانتور دبی، خدماتی با کیفیت را به ایشان ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 تور دبی نوروز 97

 

 

 

هتل سامیت دبی یکی از هتل های خوب و چهار ستاره دبی می باشد که تا فرودگاه کمتر از 5 کیلومتر فاصله دارد و فضای متنوع برای مسافران و گردشگران تور دبی بوجود آورده است.گردشگرانی که قصد سفر به دبی و برنامه ریزی را برای تمام نقاط دیدنی دبی دارند می توانند در این هتل اقامت کنند زیرا این هتل نردیک به مترو می باشد و به راحتی شما می توانید به همه نقاط دبی بروید.نکته قابل توجه این هتل این می باشد که قیمت مناسب اجاره اتاق های این هتل می باشد که بسیار مناسب می باشد و اکثر تور های گردشگری در این هتل اقامت دارند.

سایر امکانات هتل سامیت دبی در تور دبی بهمن 96 :

استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافي شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي , وجود اینترنت هم در اتاق ها و هم در لابی و .....

تور دبی تعطیلات بهمن 96





:: برچسب‌ها: هتلهای 4 ستاره دبی,هتلهای ارزان دبی,هتلهای مجلل دبی,هتلهای لوکس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: